TopLista - Wyprawy Rowerowe
Zagłosuj na Nas !

27-08-2006
(W-wa -Legionowo -Dębe - Zegrze - Nieporęt - Białobrzegi -W-wa.)
Długość trasy 43,3 km.

Zobacz zdjęcia

Wstaliśmy o godzinie 8:00, zjedliśmy śniadanko zapakowaliśmy ciepłe bluzy i byliśmy już gotowi do drogi. Z dworca Warszawa-Zachodnia do miejscowości Legionowo Przystanek udaliśmy się pociągiem. Ze stacji kierowaliśmy się na śluzę w miejscowości Dębe pojechaliśmy pięknie utwardzoną żwirową drogą przez las, która doprowadziła nas do szosy
na Nowy Dwór Maz skręciliśmy w prawo i 100 m dalej na rondzie skręciliśmy w lewo na drogę która prowadziła do tamy po drodze jakieś
2 km, po lewej stronie napotkaliśmy bar restauracyjny gdzie serwują wspaniałe posiłki. Gorąco polecamy można tam naprawdę smacznie, dobrze, tanio zjeść. Po napełnieniu brzuszków dojechaliśmy do tamy
w Dębe (elektrownia wodna). Następnie wałem nad Zalewem Zegrzyńskim kierowaliśmy się na Zegrze. Po drodze podziwialiśmy tamy i żerowiska zbudowane przez bobry. Znajduje się tam też wiele atrakcyjnych miejsc
na pobyt z namiotem. W Zegrzu w Hotelu 500 wypiliśmy pyszną kawkę.
Po wypiciu kawy i krótkim odpoczynku skierowaliśmy się do Portu Pilawa, gdzie obejrzeliśmy zwierzęta oraz podziwialiśmy jachty schładzając się lodami. Z portu skierowaliśmy się na Białobrzegi gdzie wsialiśmy w autobus nr. 705, którym dojechaliśmy do przystanku Żerań FSO z którego skierowaliśmy się na most Grota Roweckiego, zjedliśmy kolacje, następnie wnieśliśmy rowery na nieszczęsny most później znowu znieśliśmy (ach ci architekci) i skierowaliśmy się na Żoliborz poczym udaliśmy się w stronę domu do którego dotarliśmy około 20:40.